BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Vai jums ir jautājums? Apskatiet mūsu BUJ.

Izraugies restorānu, no kura vēlies pasūtīt maltīti. Kad būsi pievienojis iepirkumu grozam visus iecerētos produktus, tev lūgs izvēlēties, kā gribi saņemt pasūtījumu (piemēram, pie letes vai Drive-Thru). Pēc tam tu vari izvēlēties maksāšanas veidu un ievadīt attiecīgo informāciju. Ja pasūtījumu gribi saņemt pie letes vai galdiņa vai vēlies, lai piegādājam to līdz tavai automašīnai, mēs sāksim gatavot tavu maltīti, tiklīdz tu noklikšķināsi “Maksāt un sākt manu pasūtījumu”. Ja vēlies saņemt maltīti Drive-Thru, mēs sāksim to gatavot, tiklīdz ieradīsies Drive-Thru un informēsi mūs par savu pasūtījumu.

Lai sāktu mobilo pasūtījumu, vispirms jāizraugās restorāns, kurā vēlies pasūtīt maltīti. Kad tiek piedāvātas konkrētas pasūtīšanas vietas, tie restorāni, kuros nav pieejams mobilās pasūtīšanas pakalpojums, kartē tiks parādīti pelēkā krāsā. Ja esi aktivizējis funkciju, kas ļauj lietotnei izsekot tavai atrašanās vietai, mēs automātiski atlasīsim tev tuvāko restorānu, kas piedāvā mobilo pasūtīšanu. Tu vienmēr vari nomainīt izvēlēto restorānu, ja piedāvātais nav tas, kurā vēlies pasūtīt.

Ja esi aktivizējis funkciju, kas ļauj aplikācijai izsekot tavu atrašanās vietu, mēs veiksim ātru pārbaudi ikreiz, kad izdarīsi pasūtījumu: ja mums izskatīsies, ka atrodies tālu no izvēlētā restorāna, mēs pabrīdināsim tevi par attālumu, lai pārliecinātos, ka pasūti maltīti pareizajā restorāna vai ka atrodies ne pārāk tālu no tā. Atceries – ja pasūti un vēlies saņemt ēdienu pie kases/letes, mēs sāksim gatavot ēdienu, tiklīdz būsi samaksājis.

Ja vēlies saņemt ēdienu pie kases/letes, aplikācija parādīs tavu pasūtījuma numuru pēc pasūtījuma pabeigšanas, lai tu varētu ekrānā sekot līdzi savam pasūtījumam.

Ja vēlies saņemt ēdienu Drive-Thru, aplikācija parādīs pasūtījuma kodu. Kad ieradīsies Drive-Thru, tev būs jāpasaka savs pasūtījuma kods, lai mēs varētu sagatavot tavu pasūtījumu.

Ja norādīsi, ka vēlies saņemt apkalpošanu pie galdiņa, mēs vienkārši atnesīsim tev pasūtījumu, ņemot vērā aplikācijā ievadīto galdiņa numuru. Šādam nolūkam katram galdiņam restorānā ir savs numurs.

Ja paziņosi, ka vēlies, lai pasūtījums tiktu piegādāts līdz tavai automašīnā, mēs to vienkārši aiznesīsim uz autostāvvietas saņemšanas vietu, kuru ievadīji aplikācijā. Šim nolūkam katrai “Piestāj un pasūti” saņemšanas vietai ir unikāls burts, kas norāda precīzu atrašanās vietu.

Ja vēlies saņemt apkalpošanu pie galdiņa, vispirms atrodi sev galdiņu. Kad esi pievienojis visas preces iepirkumu grozam, noklikšķini “Izvēlēties saņemšanas veidu” un pēc tam “Apkalpošana pie galdiņa”. Ievadi tā galdiņa numuru, pie kura esi apsēdies, un pēc tam pārej uz maksāšanu. Tu nevarēsi pabeigt pasūtījumu, ja nenorādīsi, pie kura galdiņa sēdi.

Jā, vari! Lai iegūtu jebkuru piedāvājumu vai balvu, pēc noklikšķināšanas uz “Izpirkt” izvēlies “Pievienot grozam”. Lūdzu, ņem vērā, ka dažus piedāvājumus vai balvas var izmantot tikai uz vietas restorānā. Tas būs skaidri norādīts pie katra piedāvājuma vai balvas.

Tu nopelni bonusa punktus par katru mobilo pasūtījumu, ko izdari, ja vien neesi izvēlējies atteikties no mūsu bonusu programmas.

Tiklīdz noklikšķināsi uz “Maksāt un sākt manu pasūtījumu” vai “Apstiprināt un samaksāt” (izmantojot Drive-Thru).

Kad pasūtījums ir izdarīts aplikācijā, to NEVAR mainīt, jo pasūtījums jau ir apmaksāts.

Ja vēlies pievienot vēl kādus produktus, vari aplikācijā noformēt jaunu pasūtījumu.

Ja esi norādījis, ka savu pasūtījumu saņemsi Drive-Thru, bet tā vietā vēlies saņemt maltīti pie kases/letes, tu vari doties pie letes un aprunāties ar darbinieku, kurš strādā izvēlētajā restorānā.

Citas izmaiņas pēc pasūtījuma izdarīšanas nav iespējamas.

Aplikācija atzīmē produktus, kas pašlaik nav pieejami noteiktās vietās, lai tev nebūtu iespējas pasūtīt šos produktus. Mēģinot pasūtīt preci, kurā ir vairāki produkti, no kuriem viens vai vairāki nav pieejami, tiks parādīts kļūdas ziņojums.

Ja produkts izbeidzas pēc tam, kad jau esi samaksājis, vērsies pie restorāna darbiniekiem.

Tu vari maksāt ar Visa, Mastercard un Google Pay vai Apple Pay. Reģistrētajām kredītkartēm jābūt izsniegtām vietējā bankā. Ja tev ir iOS ierīce un tava karte ir reģistrēta tavā Apple Wallet, Apple Pay automātiski parādīsies kā maksāšanas iespēja McDonald’s aplikācijā.

Tu vari pievienot vai noņemt karti sadaļā “Mans konts” kā arī pievienot veicot pasūtījumu  “Maksāšanas veidi”. Pašlaik nav iespējams rediģēt kartes informāciju.

Sazinies ar savu banku, ja tev ir kādi jautājumi par maksām vai komisijām, kas norādītas tavā kredītkartes bankas izrakstā, vai lai apstrīdētu restorānā veiktu darījumu ar tavu kredītkarti. Tava banka var konsultēt par taviem bankas darījumiem un par bankas politiku saistībā ar rezervēto maksājumu apstiprināšanu. Lai iegūtu papildinformāciju, skati mūsu McDonald’s aplikācijas noteikumus un nosacījumus.

Ja uzskati, ka tavā kontā ir veikti nepareizi vai nesankcionēti maksājumi, lūdzu, nekavējoties sazinies ar savu banku. Tev arī nekavējoties jānomaina parole. Drošības eksperti iesaka katram kontam izmantot augstas sarežģītības paroles un dažādas lietotājvārdu un paroļu kombinācijas.